perjantai 27. tammikuuta 2017

Aurinko- ja kukkaterapiaa

*blogiyhteistyö*

Mikä mieletön auringonpaiste kruunaa tämän perjantain! Mulla on sukset ja monot pakattuina autoon ja suuntana järven jää. Ainut paikka missä näillä leveysasteilla pystyy hiihtämään. Mukaan parhaat lenkkiseuralaiset eli isä ja koirat <3 Ystäväni Kirsin kaupalta sain mukaani ihanaa kukkaterapiaa. Kirsi sitoi pirteän keväisen kimpun mun lemppariväreissä. Viherkasvivalikoimasta mukaan tarttui ihanan herkkä ja pitsinen unelma (Asparagus setaceus), jonka osuvasti sattuukin olemaan jälleen hittikasvi.

Nyt se ois aurinkoista viikonloppua kaikille! Nämä suuntaa jäälle :)

*kukkakimppu ja viherkasvi: Floristimestari Kirsi Saarenpää*

20 kommenttia:

  1. Ihanaa terapiaa! <3
    Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Suloinen kimppu! Ja leinikeitä, mun lemppareita... Hienohelmakin on ihana. Minulla se vaan kuolee aika pian, en osaa hoitaa sitä. Olisikin ihanaa ulkoilla, mutta täällä on ihan hirveät liukkaat, eikä viitsi lähteä edes lenkille. Nautinnollista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon yhden unelman onnistunut tappamaan, toivottavasti tämä säilyy hengissä pitkään. Oon vähän huolimaton noiden viherkasvien kanssa, unohdan kastella :D Liukasta on täälläkin, kummasti sitä vaan pystyssä on pysytty *kop kop*

      Poista
  3. Upea kimppu. Niin keväinen! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Niin sievä ja keväinen kimppu♥
    Unelmakin on niin ihana, meillä vaan kissat söisivät sen alta aikayksikön. Leikkokimpuistakin popsivat sen aina :)
    Aurinkoista tammikuun viimeistä viikonloppua sinullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei oo vielä hoksattu tota, toivottavasti saa olla rauhassa :D Lattialla olevaa isompaa viherkasvia käyttävät perkuleet vessanaan toisinaan, mur!

      Poista
  5. Ihana väri-iloittelukimppu! Onko hienohelma taas muotia? Kiva, sillä sellainen minulla on joskus ollut ja voisin taas hankkia.
    Mukavaa viikonloppua ja aurinkoisia hiihtokelejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unelma on kuulemma nyt ihan hoteinta hottia. Kiitos samoin!

      Poista
  6. Aivan järjettömän herkullinen kimppu! ♥♥

    VastaaPoista
  7. Ihastuttava kimppu, niin kevätmielinen jo. Tääläkin on nautittu hiihtelystä jäällä auringossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Järven jää on täällä ainut paikka, missä on edes hipunen lunta eikä pelkoa kivistä tai muista suksen pohjaa naarmuttavista jutuista.

      Poista
  8. Kaunis kimppu, olen hulluna näihin...sinulla on pallovalotkin sävy sävyyn, kaunista. Tuo on muuten hyvä paikka unelmalle, se tykkää varmasti. Minulla menee välillä siihen hermo kun tiputtelee sitä höytyvää. Kätevä kun voi suihkulla vetäistä :)

    VastaaPoista
  9. Hei Tiina
    Kaunista kevättä sinulle.

    VastaaPoista